styling






en del brukar ibland kommentera och fråga hur jag stylar mitt hår. själv tycker jag inte att det är så komplicerat eftersom jag är van vid det. på den här gamla bilden som jag har fått förfrågningar på har jag faktiskt en eller två rader löshår från taj mahal. Men folk brukar säga att det inte syns på mig, löshår syns väldigt lätt på många om man inte är bra på det. det är väldigt typiskt att folk köper en meter långt löshår som är hemskt mycket längre än ens egna hår. men mitt hår är faktiskt lika långt som mitt löshår.

 Jag brukar nästan alltid plata mitt hår precis som på bilden och efteråt använder jag en olja mot friss och som är färgbevarande från matrix. Men idag har jag dock en annan frisyr och färg så jag använder inte löshåret.


Kommentarer
Postat av: louise stockholm

hur har du din bena då? och hur har du fått volym i luggen och hur håller du frisyren så? skulle bli jätte glad om du svarade på de med?



Louise

2009-12-15 @ 23:23:26
Postat av: linn

då hade jag en aning sne bena. jag brukar alltid föna mitt hår åt olika håll. t.ex luggen bakåt. ibland står jag upp och ned. Men om du lämnade någon bloggadress kanske jag skulle kunna ge dig lite tips.

2009-12-16 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0