när kontroll blir till jobbig stress

min dag var crap. Det enda bra var att få komma hem ifrån mitt äckliga jobb. Jag mår egentligen inte bra av mitt jobb, jag trivs inte alls längre men jag är fast. jag behöver det. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få vara ledig en HEL helg, det var jag inte varit sen i april. det stör mig när jag säger att jag är trött och folk inte förstår. Det är utmattande att plugga på dagarna, jobba på kvällarna och helgerna, ta hand om hunden, göra projektarbete, hinna med träningen, förbereda och öva inför gesällen, ja listan kan göras lång. jag har i princip alltid något att göra. och julen får mig att må illa, folk köper så mycket skräp och stressar för en enda sketen dag som alla verkar tro handlar om att få presenter, jag personligen skiter i om jag får en julklapp eller inte, det viktigaste för mig är att få vara ledig med familjen.

Kommentarer
Postat av: Jeroens

Sounds like a pretty boring day indeed :P

how are you anyway?

2009-12-13 @ 12:30:22
URL: http://jeroens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0