världens bästa födelsedag

har jag haft! Jag har fått så mycket fint och haft jätte trevligt! Jag vill tacka alla för alla fina saker och gratulationer :)

Mina presenter:

En digitalkamera av mamma och pappa
Blommor av mamma och morfar
Årskort på träning av mamma och pappa
Teaterbiljetter 4 st på Hamlet av brorsan :D
Smink av Sandra
Presentkort på Make up store av mamma
Champagne glas av Emma och Ida
Badmössa av Sandra
Marilyn Monroe tavla av mamma

Armband av syster

2000 kr av morfar
en "häst" av Viktor
En necessär av mamma

Imorgon får ni bilder, för nu är jag så trött efter hela den här dagen. Imorgon ska jag också få sminkas av Bodil (make up artist) och så blir det krogen med tjejerna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0