24 dagar kvar

då har man semester. och är ensam hemma. det känns lite läskigt att sova själv hemma, eller jag är ju inte helt själv nu, jag har ju hunden. igår kväll var jag hemma hos ida, vi var typ uppe hela natten nästan, får se om jag får några bilder senare ;D

mamma ringde nyss, nu är dem i Paris och äter sniglar och shoppar. de skulle shoppa åt mig så man blir ju nyfiken :) Jag har funderat på att ha en kräftskiva hemma, men de kan bli komplicerat eftersom vi bara har ett litet bord och endast fem stolar på balkongen, och köksbordet är för stort för att ens bära ut. Jag måste klura ut det på något sätt!

annars händer det inte så mycket, har haft en skit bra helg :) dock har jag saknat wilma massor, så nu ska jag ta hand om henne ordentligt och skämma bort henne :P Det känns i hjärtat när man måste lämna bort hunden även om det bara är för några dagar eller timmar, för hon är som min egen bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0