söndagen den 23 augusti

Imorse vaknade jag upp med Emma, och upptäckte att det inte fanns något att äta och våra magar kurrade högre än en bäver. så det blev lite halvtorra sega mackor och oboy. så vad har jag annars gjort idag? Jo ingenting, förutom att ha tvättstuga och klippa pappa. Söndag är vilodag. Jag undrar hela tiden hur jag ska orka gå upp klockan 06:00 imorgon och gå i skolan från 8:00-16:00 och efter det jobba 17:00-21:00. Mitt schema är hemskt, vi börjar tidigt och slutar sent hela tiden, det var mycket bekvämare i tvåan..och det  är mycket som händer i veckan, jag fyller år till exempel! och det ska festas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken McDonalds jobbar du på? :)

2009-08-24 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0