slut på veckan och dags för fredagsmys



En stylad Viktor.



Idag var det Viktors tur att få klippa sig, och det gick jätte bra för mig trots att han har sånt svårt hår med miljoner virvlar i. Jag klarade mig helt själv. Och fick massa beröm, vid sånna tillfällen känner jag verkligen att jag utvecklas. Sen fick jag också föna en av mina handledares kunder som hade väldigt tjockt och lockigt hår och det gick också som en dans på rosor så jag är hel nöjd med min praktik idag.



I juni så gick jag ju en kurs i hårförlängning, nu ska jag också börja arbeta lite mer med det, först och främst på syrran och mamma. Om någon är intresserad så hör av er till mig så får ni veta pris. på bilden är det alla olika dess färger som man kan använda på slingorna (jag jobbar med keratinvax förlängning). man kan skapa massa häftiga slingeffekter och blanda olika nyanser.  dock bestämmer jag det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0