födelsedag...

då var det dags för att fylla 18 imorgon då. jag har haft blandade känslor inför det idag. jag längtar men det gör mig ledsen att två personer som betyder mycket för mig inte vill komma på grund av att en annan person kommer som de inte tycker om. Det tycker jag är egoistiskt. jag ställer alltid upp och klipper och fixar gratis men man får absolut inget tillbaka. Jag vill för en gångs skull slippa sitta ensam för att alla jobbar eller går i skolan när jag fyller år. Mina födelsedagar har inte varit något speciellt de senaste åren så som de borde ha varit. så jag hoppas att de ändrar sig och tänker om. det blir i alla fall tårta och champagne imorgon. och krogen på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0