åka pendeltåg





Idas gulliga lilla hus.



sjön vid Ida.



Igår som sagt så åkte jag och wilma hem till Ida, och de var trevligt tills en invandrare började skälla ut mig och hoppa på mig med personangrepp och hota mig för att jag och wilma lekte med småstenar på den lilla stranden på bilden ovanför. sen påstod han sig vara hundallergiker och skrek åt oss att vi inte fick vara i vattnet eller ens vid sidan om, vilket han ljög om eftersom han badade när en stor schäfer badade i vattnet och wilma. han kunde bara inte erkänna att han inte tyckte om hundar. Jag förstår inte hur man kan hata djur så mycket eller vilja skrika åt någon som inte ens gjort något illa.  Det är sånna människor som inte har något liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0