weekend

den här helgen har varit ganska lugn, I fredags stod jag på gymnasiemässan som var halv tråkig, vi hade inte någon speciell uppgift utan skulle bara gå runt med våra frisyrer vilket blev ganska tjatigt efter tre timmar. Det var inte kul sen när jag kom hem och skulle borsta håret för de gick inte eftersom det var så tuperat! Arghh! På lördagen skulle jag träffa sandra och sanna men dem skulle ut och fota och jag kände inte för de så jag åkte hem till idis med vovven, där det bjöds på mördad ren och potatisgratäng, mums! haha och sedan låg vi tårögda och töntiga som vi är och kollade på titanic, världens mest romantiska film! haha. jag sov över där och idag gick vi på prommenad med vovvisarna och de var lerigt och regnigt! Sedan helt överraskat började det snöa! Burr! Den här helgen gick verkligen fort! Och jag har ingen modell imorgon! Jag är arbetslös på mitt arbete! eller nåt..

Ni måste bli bättre på att kommentera era bäverstjärtar!
Nu ska jag fortsätta glo på Ladder 49 och krypa ner i sängen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, rikigt möööördad var den fakiskt :O

Grynet är helt slut !!

Pusssssssss

2008-11-16 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0