utmaningen!

Jaghar blivit utmanad av : www.juuuliia.blogg.se

7 sanningar:

Jag vill flytta hemifrån så fort som möjligt, helst till ett litet mysigt hus!
Jag hatar att vara olyckligt kär
Jag vill starta en kennel med massa hundar!
Jag skulle aldrig gå på en fest med ostylat hår, osminkad och ej uppklädd.
Jag hatar när någon röker, det luktar skit
Jag är envis som en get och tycker inte om när jag inte får som jag vill
Jag ljuger när jag skäms för sanningen





De regler som gäller är: Länka till den person som utmanade dig och glöm inte bort att lägga in dessa regler i ditt inlägg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana 7 personer i slutet av inlägget genom att länka till deras sidor. Låt personerna veta att de har blivit utmanade genom att kommentera på deras bloggar.

Jag utmanar: Sandra K, Ida, Sanna, Sarah, Elli, Sally och Emma
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de därför jag hater Ida och Erik?

2008-11-12 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0