Nagelsaxar, rosetter och biffar



Min dag har varit ganska trevlig, hur var eran? Sovmorgon och fritt arbete på frisören, då passade jag på att skapa något kreativt, en långhårsppsättning! den bästa på lääänge faktiskt, men jag har mycket kvar att lära. Anne på min praktik har lovat mig att hon ska lära mig lite, hon är proffs på sånt och har gått björn axén.

Vi slutade vi lunch och då gick emma och jag på stan i spöregnet! På Souk hittade vi två diadem med enorma rosetter som vi var tungna att fota, och jag kände mig så frustrerad för att jag inte hade några pengar att shoppa för!  vi sprang och letade efter en halsduk till emmas pojkvän i en timme men tillslut beämde hon sig för att köpa en nagelsax...haha.

Sen sprang jag hem och bytte om till spinningen 17:30, med Sandra, fy fan vad svettigt det var! Sen spanade vi i gymmet på biffar...grr haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0