helt okej

medan min hund jagar sin svans tänkte jag skriva ett litet inlägg i stundens hetta. jag har precis avslutat ännu en dag på praktiken, som gick fort! Idag hade jag två kunder men skulle haft tre. en jobbar kompis till morsan och så Natalie :) Idag kom också saxförsäljaren förbi och visade mig lite saxar och jag fick ett erbjudande att köpa två saxar och en kniv för 1200kr, ganska billigt, i jämförelse med en annan sax han visade mig som skulle kosta 2300kr, för jag står inte ut med jaguar saxen som jag har nu, den är alldeles för lång och lätt att klippa sig i fingrarna med. i alla fall med mina små korvfingrar...Hur som helst vet jag inte om jag ska köpa dem här saxarna än, jag ska funda på det tills imorgon. vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp den !! :D

2008-11-24 @ 20:01:15
Postat av: Anonym

INTE :D haha

2008-11-24 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0