min dag

idag mina kära kära vänner, var en helt vanlig skoldag, bortsett från att jag fick en trasig fön när jag skulle föna en kund och gjorde bort mig men de behöver vi inte gå in på :P Och jag kan med sorg i hjärtat säga att jag inte ska köpa de fina saxarna, dels för att jag inte har lust att lägga ut de pengar som behövs nu och för att jag få låna en bra sax av min handledare. Det kanske blir mer aktuellt nästa år med en ny sax. Jag och sandra gick och gymmade i en och en halv timme och pratade shit, det var skönt. Vi smider planer på att ha kanske en 18 års fest tillsammans och hyra nån klubb. Vi båda fyller ju år på sommaren och de känns som en kul idé :) Eller vad säger ni? Vi fick inspiratonen från en av sandras bekanta, (eller vad man nu vill kalla de;D) . Vi planerade också lite inför nyår, dock vet vi inte var vi ska vara än men klänningar har vi minsann köpt ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahhahaha bekant x)

2008-11-25 @ 20:53:14
Postat av: Anonym

asså :O är de nån till noob som komenterar utan namn! :O så för de bara inte vara asså! :O

2008-11-27 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0