måndag morgon men egentligen tisdag..

Nu sitter jag hemma hos en kompis som just åkt. Har sovit här men börjar inte förrän halv tio så då tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva några rader. igår hade jag praktik as usual, min syrra kom och jag tonade henne ljusbrun och gjorde några slingor samt klippte de slitna! det blev very najs! Bilder kommer :) På onsdag ska jag även fixa madeleine. På måndag behöver jag en ny modell så de är bara säga till om ni är intresserade av att göra något! Även bara inpackningar om de är det man vill :P Jag tror vi har färgkunder i skolan idag, det är kul, men synd att de e bara tanter som kommer! funderar på att gymma idag men jag har fortfarande träningsvärk i röven från i söndags...min buss går om en timme så nu ska jag fixa mig! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0