Jobbig måndag

tillbaka till praktiken idag, det brukar alltid vara kul att ha praktik men idag kändes de verkligen tungt på något sätt. Vaknade på fel sida imorse! *arghh* Höst är deprimerande när man inte har en pojkvän att mysa med :( Erik var snäll som kom förbi idag så jag kunde klippa honom för jag hade ingen kund idag, det blev riktigt fräsigt, den bästa herrklippningen jag gjort hittils. det är en skam att jag inte tog en bild men min kamera är inte nåt man skryter med direkt och tar fram i salongen...den påminner om den första mobilen jag hade, en tegelsten!

Jag är grovt avundsjuk på Sandra som är i Egypten nu och solar och fiser hela dagarna. Det betyder att jag får träna ensam tomorrow! :(  I veckan får jag veta om jag fått jobbet på mc´donalds *hoppas* . Om jag får de ska jag bjuda nån på en resa till New York! de ni ;D



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vi kan åka dit nå gg:D typ efter sommarn:D hihi typ en av mina drömresor

2008-11-08 @ 23:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0