it dont mean a thing if you aint got love

 
Jag är nog inte ensam om att tycka att det är rätt så orättvist på alla sätt att vara singel på vintern, då märker man att man är den enda i hela världen utan kille, på den där nyårsfesten där alla går i par, eller vid julhandel då alla köper julklappar till sina pojkvänner och det spelas "last christmas" i butikerna eller bara helt enkelt på perrongen en kall morgon när tåget är försenat så står det ett par hånglandes brevid. Jag saknar att dela den dära nykära känslan med någon, åh gud jag måste vara kär i kärleken. suck.


Kommentarer
Postat av: sandra

gud va söt du<3

du kan få köpa en julklapp till mig och hångla lite lätt om du får bättre då ;) haha skoja bara

puss

2008-11-24 @ 10:14:37
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: Anonym

:/

2008-11-24 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0