Fredags..

Det som skulle vart århundrates halloween fest slutade i kaos. Men den började med att jag mötte Emmis i centralen eftersom den norrtäljebon inte hittar ;D Vi var rätt stressade men hon fick för sig att vi skulle äta på Burger King, hon fick också för sig att hamburgaren Bing King hette Peking...ha. Sen fick vi gå sightseeing i tungelsta hem till Martin (idas pojkän) men vi hittade eftersom jag har så bra lokalsinne. hihi. Sen vart den en salig blandning av utklädnader! Jag tog dock endast två bilder eftersom jag glömde kameran hemma hos jesper :( Men jag var en tjurig djävul, emma en fisig hippie, ida en blåsvart neger, martin en tvångsfånge och jesper en polis! Sen drog vi vidare till a.k.a juden för förkrök men där hann vi inte ens kliva in innan vi skulle hinna med bussen. När vi klev på bussen satt en thaihora, en häst, två halvnakna riddare, ett bi, en blåmålad och ja mer minns jag inte haha. Det var synd att de blevbråk senare på kvällen. Jag vart ganska ledsen på en person men den personen vet vem den själv är. Onödigt att peka ut nån.  

peace ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0