bad day

min dag var usel! Jag kom till skolan och vi hade kunder, och jag fick klippa en gay i pottfrilla med etapper, och färga hans hår och hans ögonbryn! Och han var så kräsen och PAIN IN THE ASS på ren svenska. Det är det här som är det värsta med frisöryrket, att kunden alltid har rätt och kan säga vad som helst utan att man som frisör får ge svar på tal eller uttrycka sina åsikter. Jag bara undrar vilken planet människan kom ifrån, han hade på sig tighta cykelbyxor och polotröja! SKJUT MIG NÅGON.


Jag var tvungen att gå på spinning och skrika ut mina frustrationer på cykeln :P Sen fick jag huvudvärk men när mamma kom hem blev allt genast mycket bättre, hon hade nämligen köpt en svart urläcker klänning till mig! och sen pratade jag ut med oscar på telefon och då känndes allt frid och fröjd igen.



 



såhär såg typ min kund ut...

Kommentarer
Postat av: julia

haha stackare! jag går också frisör, fast i umeå. vilket år går du? :)

2008-11-20 @ 20:55:07
URL: http://juliett.devote.se
Postat av: JULIA

hahahahaha snyggiingggg!

2008-11-22 @ 12:02:20
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha !

2008-11-22 @ 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0