aatjooo!

Nu har jag gått och blivit sjuk, med feber och förkylning. Hela tiden så fryser jag eller så svettas jag. Wilma ylar om att hon vill gå och titta på svanarna i kanalen så hon får jaga dem men vi får väl se. Då slutar de nog med att jag får jaga henne sen. Dem har fortfarande inte hört av sig om jag fått jobbet, så jag funtar på att söka något annat, men i så fall vad? Det måste ligga nära där jag bor. mamma föreslog att jag skulle söka på Max, men jag tycker dem verkar överbemannade där, alltid när man kommer in och beställer nåt så är de aldrig kö och de tar bara nån sekund sen får man allt. Förutom en gång då en hel amerikansk familj stod före i kön, då vart dem underbemannade...Jag är sugen på att köpa smink!! men jag har inga pengar. Jag är sugen på att träna!! men jag är sjuk..vad ska man hitta på när man är sjuk?

btw som ni vet har jag alltid praktik på måndagar och det betyder att jag alltid är intresserad av att ha modeller! jag gör allt, klipper, färgar, slingar för ca 100 kr . hör av er om ni är intresserade!

Kommentarer
Postat av: sandra

äntligen en ny blogg:D me is happy on you now!!

men bli frisk tönt, vi måste ju träna järnet nu när jag vart borta och längtat så efter det!

krya på dig söt<3

2008-11-07 @ 18:33:49
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: Anonym

men dt e ju du, tjenare kolaris!

2008-11-07 @ 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0